Ejendomsadministration i Herning

Eindom inkluderer også dig, der besidder ejendomme i Herning.

Eindoms ekspertise i ejendomsadministration dækker hele Danmark, og det betyder, at vores moderne og digitale onlineplatform også er tilgængelig i Herning. Vi har skræddersyede løsninger, der gør ejendomsadministration enkel og effektiv, så du med ro i sindet kan læne dig tilbage velvidende om, at der er styr på administrationen af din ejendom. Uanset om du er en stor, mellemstor eller lille virksomhed, så er ingen opgave for kompleks for os, og vores hovedfokus er altid at levere kvalitet.

Eindom er din partner for ejendomsadministration i Herning

Hvis du søger den bedste, billigste og mest omkostningseffektive løsning på markedet, så er Eindom det rette valg. Vi vægter gennemsigtighed i vores samarbejde med kunder højt. Hvis du ønsker at vide mere om, hvordan vi kan hjælpe med din ejendomsadministration i Herning, er du velkommen til at kontakte os. Ring til os på 70 20 90 97, send os en e-mail på support@eindom.dk eller udfyld vores kontaktformular.

Hvad indebærer ejendomsadministration?

For at forenkle ejendomsadministrationen har vi samlet alle de nødvendige funktioner i en løsning, der omfatter hele branchen. Dette gør det nemt at administrere, automatisere og digitalisere ejendomsadministrationen i Herning. Dine data opbevares sikkert i skyen, hvilket giver dig øjeblikkelig adgang til dem. Vores brancheløsning indeholder fem centrale kernefunktioner, som du kan blive klogere på nedenfor.

De fem kernefunktioner

Integrationer

Vi tilbyder en omfattende digital platform, der åbner døren for samarbejde med virksomheder inden for forskellige forretningsområder. Vi arbejder konstant på at udvide vores integrationer med innovative løsninger, der gør det muligt for dig at outsource en større del af den administrative byrde til Eindom.

Opkrævninger

Vi anvender MobilePay og Betalingsservice til at håndtere opkrævninger fra dine lejere. Opkrævningerne sendes automatisk til lejeren, og beløbet reguleres, når pengene er modtaget på din bankkonto. Alt regulering af lejen sker automatisk.

Overblik og skalerbarhed

Alle dine ejendomsdata samles på vores platform, hvilket giver dig mulighed for at administrere dine kunder og ejendomsselskaber nemt og bekvemt fra enhver enhed. På den måde har du altid adgang til din data gennem Eindoms platform, så du hurtigt og nemt kan danne dig et overskueligt overblik over din ejendomsadministration.

Din ejendomsadministration

Vi tilbyder de mest effektive værktøjer til at drive din ejendomsadministration og stræber altid efter at imødekomme dine ønsker og behov for tilpasning af vores digitale platform. Du kan nemt oprette flere selskaber med et ubegrænset antal brugere på forskellige niveauer.

Bogføring

Vi tilbyder en nem integration af din regnskabsplatform med Eindom, hvilket giver dig mulighed for at automatisere overførslen af opkrævninger, finansielle transaktioner, indbetalinger og lignende til vores system, hvor bogføringen udføres automatisk og præcist. Dette giver dig en detaljeret og omfattende oversigt over bogføringen for forskellige opkrævningstyper.

En smart løsning til din ejendomsadministration i Herning

Eindom tilbyder en smart og effektiv løsning til din ejendomsadministration i Herning. På den måde får du frigjort dig fra tidskrævende opgaver, så du i stedet kan fokusere på dine kerneopgaver. Kontakt os for at høre mere om vores løsning. Du kan nå os på telefonnummer 70 20 90 97, sende os en e-mail på support@eindom.dk eller udfylde vores kontaktformular. Vi ser frem til at hjælpe dig med at optimere din ejendomsadministration i Herning.

Kom i gang med eindom i dag