Om det er opkrævninger, bogføring eller kommunikation med lejere, hjælper eindom dig med at automatisere og digitalisere dit administrative arbejde som udlejer.
Med eindom skal du blot oprette dine lejers faste opkrævninger – og så kører alt på skinner.
Send automatisk opkrævninger af sted gennem MobilePay eller Betalingsservice. Foretrækker dine lejere mail, kan du selvfølgelig også opkræve på den måde.
Opkræver du gennem MobilePay eller Betalingsservice, afstemmer vi dine lejers indbetalinger for dig.
Og bare rolig, pengene går direkte fra lejer til udlejer, og kommer aldrig i kontakt med os.
Justér automatisk dine lejepriser med NPI-regulering, så de følger økonomien.
Sæt regler for hvor meget lejen kan ændres, og tilpas depositum og forudbetalt leje.
Lad eindom ordne dine bogføring. Forbind blot dit foretrukne regnskabsprogram, så overfører vi alle posteringer og bogfører dem for dig efter din ønskede kontoplan.
Vælg selv om du ønsker at bogføre det hele samlet på din kasseklade, eller om det skal være på debitorniveau.
Bruger du Dinero i din forretning? Slip for at bogføre dine lejers opkrævninger og indbetalinger selv, og lad eindom gøre det for dig.
Arbejder du med Beierholm? Intet problem. eindom fungerer med Business Central, som er deres anvendte regnskabsprogram.
Drop Excel-arket. Når du bruger eindom, har du alle informationer om dine lejemål og ejendomsselskaber samlet på én platform, som du kan tilgå, når du vil og fra enhver enhed.
Send automatisk rykkere til dine lejere via mail eller SMS.
Eindom ordner dannelse af påkrav, afleveringsattest og ophævelsesbrev.
Og med din online restanceliste kan du altid se, hvem der mangler at betale.
Opret nemt standardlejekontrakter med vores A10 Lejekontraktsbygger.
Kontrakten bliver automatisk udfyldt med info om dig, lejeren og lejemålet.
Tilpas den efter ønske og send den videre til Digital Signatur, når den er færdig.
Giv alle i din virksomhed direkte adgang til eindom. Helt gratis.
Brug vores standard rolletyper til at invitere alt fra viceværten til revisoren.
Og styr selv hvor meget data, de har adgang til.
Når du bruger eindom, har du værktøjerne til at håndtere din administration, som du plejer.
Bare smartere.
Tilpas nemt platformen efter, hvordan du gør tingene. På den måde oplever dine lejere ikke noget skifte
Opkræver du aconto-betaling hos dine lejere, hjælper eindom også dig.
Når du får din opgørelse, skal tallene blot ind i eindom.
Så håndterer vi automatisk ekstra opkrævning eller tilbagebetaling til lejer.
Kommunikér nemt med dine lejere via automatiske mails eller SMS’er.
Vælg om det skal være fælles eller individuelle beskeder.
Vi gemmer al kommunikation, så du altid har adgang til det.
Står en af dine lejere til at skulle flytte?
Intet problem.
Eindom opretter automatisk lejeopgørelse, hvor du kan opgøre depositum, registrere udgifter og håndtere lejers forudbetalte leje.
Vi ved, at det er vigtigt for dig, at du ikke er tvunget til at bruge nye, ukendte systemer for at ordne dit administrative arbejde.
Derfor har vi udviklet eindom til at fungere sammen med de løsninger, du allereder bruger. Og vi tilføjer hele tiden nye.
Alt sammen, så du kan få en mere samlet administration i eindom.
Bruger du Domuspect til at håndtere din ind- og fraflytningsrapporter?
Så gør eindom livet lettere for dig.
Når du skal lave en rapport, sender vi automatisk data til Domuspects app, hvor du så laver selve rapporten.
Opret alle dine enheder ved blot at indtaste ejendommens adresse.
Med en integration til BBR opretter eindom automatiske dine lejemål og indsamler relevant data om dem, så du har mest mulig indsigt.
Underskriv nemt dine dokumenter digitalt via Penneo.
Om du står med en lejekontrakt, husorden eller købsaftale, kan du hurtigt ordne underskriftsprocessen gennem en integration til Penneo.