Med eindom kan administratorer benytte essentielle værktøjer for at gøre administrationsarbejdet nemmere.
Som ejendomsadministrator kan I optimere jeres arbejdsprocesser med eindom.
Vores software tilbyder en bred vifte af værktøjer, der hjælper jer med at styre flere ejendomme samtidigt. I kan nemt oprette lejekontrakter, håndtere ind- og udflytninger, samt administrere løbende vedligeholdelse. Med eindom bliver opkrævninger automatisk sendt afsted til lejerne, og betaling kan ske med enten Betalingsservice, MobilePay eller bankoverførsel. Yderligere kan det også vælges at opkrævningerne skal sendes via mail med jeres bankoplysninger. Ved at integrere med enten E-conomic, Dinero eller Business Central kan eindom klare jeres bogføring. Alle posteringer vil automatisk blive sendt over til regnskabsprogrammet og bogført.
I mange tilfælde vil der være flere ejendomsadministratorer i jeres team, og derfor har vi gjort det muligt at hele jeres team kan inviteres til at benytte eindom. Der vil være en række forskellige prædefinerede rolletyper, således det muligt at inddele medarbejderne i forhold til brugerrettigheder. I kan helt selv bestemme, hvor meget data den enkelte medarbejder skal have adgang til. Alt i alt kan i med eindom effektivisere jeres arbejde og samtidig sikre en korrekt og transparent administration af ejendomme.
Lyder det interessant, og vil I gerne gøre nærmere ? Så klik på knappen nedenfor og kontakt os i dag.