Administrer din andelsboligforening med eindom.
Administrer din andelsboligforening med eindom.
Med eindom kan andelsboligforeninger nemt administrere deres ejendomme og foreningens økonomi.
Er du del af en andelsboligforening, og leder du efter en nem måde at administrere andelsforeningens oplysninger, data om andelshavere og boligere og ikke mindst regnskab ét sted, så det hele befinder sig på et centralt lagringssted, så er eindoms software en super løsning.
Vores software giver jer mulighed for at centrere alle relevante oplysninger om boligerne, andelshavere, og foreningens regnskab på ét sted. I kan oprette og vedligeholde digitale ejendomsregistre, håndtere medlemsoplysninger, og overvåge betaling af fællesudgifter og kontingenter.
Derudover gør eindom det nemt at generere og administrere budgetsager, vedligeholdelsesplaner og dokumenter som for eksempel generalforsamlingsreferater. På den måde er det nemt at holde overblik over data, vigtig information og referater, så du altid kan finde de oplysninger, du har brug for. Ikke noget med printede papirer eller dokumenter, der ligger gemt og glemt i forskellige mailindbakker.
Med eindoms software er det intuitivt og overskueligt at foretage et andelsskifte, hvis beboere fraflytter eller flytter ind i ejendommen. Eindom gør det muligt at oprette ubegrænsede antal brugere, således at alle medlemmer i eksempelvis bestyrelsen kan tilgå softwaren. Eindom har prædefineret forskellige rolletyper, således at alle fra revisoren til viceværten kan inviteres. Denne centralisering af data gør det nemt at tilgå og administrere data og vigtigt information.
Jer som er i andelsboligforeningen kan selv styre, hvor meget data de forskellige inviterede brugere har adgang til. Det kan være, at ikke alle inviterede bruger skal have adgang til dokumenter, der på nuværende tidspunkt eksempelvis er under udarbejdelse af bestyrelsen, før de præsenteres for foreningen. eindoms beskedmodul muliggør, at mail og sms-beskeder kan udsendes til beboerne. Alt bliver gemt på både lejer- og selskabsniveau. Der kan laves fælles beskeder til alle beboere, eller man kan nøjes med blot en besked.
Udover at eindom er et godt værktøj til andelsboligforeninger, så kan andre nøglepersoner i en andelsforening også nyde godt af fordelene, som det smarte software giver. Her kan særligt nævnes administratorer af andelsboligforeninger.
Administratorer arbejder ofte med flere andelsboligforeninger. Dette giver en stor mængde dokumenter, information, data og ikke mindst papirarbejde. Derfor kan det være en stor hjælp for administratorer at benytte et software som eindom til at samle og centralisere data og gå fra en stor fysisk papirmængde, der er svær at holde styr på, til et samlet digitalt lagringssted, hvor det både er nemt og hurtigt at finde de væsentlige dokumenter. Det er en investering i fremtidig tidsbesparelse.
Er du administrator af en eller flere andelsforeninger vil vi meget gerne fortælle mere om, hvordan eindom kan være med til at gøre dit arbejde mere effektivt og optimere arbejdsgange, så du får mere tid til de sjove opgaver, der rent faktisk kræver din tid.
Lyder det interessant for din boligforening, og vil du gerne høre nærmere? Uanset om du er bestyrelsesmedlem, bestyrelsesformand, andelshaver, ejendomsadministrator eller revisor, er eindom systemet til dig.
Med de automatiserede løsninger, der forenkler ejendomsadministration, får andelsboligforeninger bedre overblik, der kan frigive tid til andre vigtige opgaver, når det handler om det arbejde, der hører til en andelsboligforening. Det er nu engang sjovere med energi og tid til at arrangere grilhygge i gården end at bruge unødig tid på arbejdsopgaver og administration af andelsboligforening, der kan automatiseres med smart software.
Vi er klar til at fortælle mere om, hvordan eindom kan hjælpe dig og din andelsboligforening. Kontakt os i dag.