Ejendomsadministration i Esbjerg

Eindom inkluderer også dig, der besidder ejendomme i Esbjerg.

I Esbjerg og i hele Danmark arbejder Eindom målrettet på at optimere ejendomsadministrationen for dig. Gennem vores onlineplatform har vi indarbejdet moderne og digitale løsninger, der er skræddersyet til at gøre håndteringen af fast ejendom lettilgængelig. Uanset om du repræsenterer en stor, mellemstor eller lille virksomhed, er vores fokus rettet mod dig. Hos Eindom er der ingen ejendom, der er for kompleks til vores løsning, og vores arbejde er altid præget af høj kvalitet.

Lad Eindom hjælpe med din boligadministration i Esbjerg

Hvis du skal optimere din ejendomsadministration i Esbjerg, er Eindom det helt ideelle valg som din fremtidige samarbejdspartner. Vores løsning er både den billigste og den bedste på markedet, og så går vi ind for høj transparens til vores kunder. Hvis du har lyst til en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe dig med din ejendomsadministration, så er du velkommen til at ringe til os på 70 20 90 97, sende os en mail på support@eindom.dk eller udfylde vores kontaktformular.

Hvad indebærer ejendomsadministration?

Hos Eindom har vi samlet alle kernefunktioner i en samlet brancheløsning, så du nemt kan administrere, automatisere og digitalisere din ejendomsadministration i Esbjerg. Din data bliver gemt i vores digitale sky, og du har derfor let tilgængelig adgang til dine data, når du skal bruge dem. Kernefunktionerne i vores brancheløsning indebærer fem begreber, som vi uddyber herunder.

Ejendomsadministrationens kernefunktioner

Opkrævninger

Gennem Betalingsservice og MobilePay varetager Eindom den aftalte opkrævning af betalinger fra dine lejere. Aftalte opkrævninger sendes automatisk til lejeren, og indbetalingen justeres, når pengene er blevet modtaget på din bankkonto. Hvis lejen skal reguleres, sker det fuldstændigt automatisk.

Integrationer

Gennem vores digitale platform giver vi adgang til en bred vifte af integrationer med virksomheder inden for forskellige operationelle områder. Vi arbejder kontinuerligt på at udvide disse integrationer ved at implementere innovative løsninger. Dette gør vi for at give dig muligheden for gradvist at overdrage en større del af din administration til Eindom.

Bogføring

Du har mulighed for at integrere din regnskabsplatform med Eindom. Dette gør det muligt at overføre opkrævninger, finansielle transaktioner, indbetalinger og lignende til systemet, hvor bogføringen udføres automatisk. Dette giver dig en præcis oversigt over bogføringen for de forskellige typer af opkrævninger.

Din ejendomsadministration

Eindom tilbyder de mest optimale redskaber til at drive din ejendomsadministration. Vi imødekommer dine ønsker og behov for effektivitet ved at give dig mulighed for en nem tilpasning af vores platform. Du kan oprette adskillige selskaber med et ubegrænset antal brugere på forskellige niveauer.

Overblik og skalerbarhed

Vores platform samler alle dine ejendomsdata på ét centralt sted. Du har nem adgang til platformen fra alle dine enheder, hvilket giver dig mulighed for at håndtere både dine kunder og ejendomsselskaber på samme tid. Denne tværgående tilgængelighed gør det bekvemt for dig at opretholde en omfattende oversigt, selv når du er på farten.

Nem boligadministration i Esbjerg

Hos Eindom ønsker vi med vores innovative onlineplatform at gøre din ejendomsadministration i Esbjerg langt nemmere, end den er nu. Det frigiver tid til dig, som du kan bruge på at løse dine kerneopgaver. Hvis du vil høre mere om vores løsning, er du velkommen til at kontakte os. Du kan kontakte os ved at ringe til os på 70 20 90 97, sende os en mail på support@eindom.dk eller udfylde vores kontaktformular.

Kom i gang med eindom i dag