Ejendomsadministration i Århus

Eindom er også for dig med ejendomme i Aarhus

Eindom i Aarhus

Eindom er dedikeret til ejendomsadministration i Århus og resten af Danmark, hvilket gøres muligt gennem vores innovative onlineplatform. Vores platform er lavet med fokus på digitale og moderne løsninger, og er skræddersyet til at udføre effektiv administration af fast ejendom. Uanset om du repræsenterer en stor, mellemstor eller lille ejendom, henvender vi os til dig. Hos os er ingen ejendom for omfattende, og vi er altid klar til at levere den optimale løsning til netop dig!

Lad Eindom stå for jeres ejendomsadministration i Århus

Optimer din ejendomsadministration i Århus ved at vælge os som din pålidelige partner. Vi er en førsteklasses løsning, som tilmed også er de billigste udbydere på markedet. Hvis du har lyst til en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe dig med din ejendomsadministration, så er du velkommen til at ringe til os på 70 20 90 97, sende os en mail på support@eindom.dk eller udfylde vores kontaktformular.

Hvad betyder ejendomsadministration?

Ejendomsadministration dækker over mange forskellige ydelser. Vi har samlet alle kernefunktioner i en brancheløsning, og du kan derfor nemt automatisere og digitalisere din ejendomsadministration i Århus. Det hele bliver placeret sikkert i den digitale og usynlige sky. Bag begrebet ejendomsadministration hører fem begreber til, og dem skal du høre mere om nu. 

Kernefunktioner til ejendomsadministration 

1: Opkrævninger

Ved hjælp af Betalingsservice og Mobilepay står vi for opkrævning af dine lejeres faste indbetalinger. Disse opkrævninger bliver automatisk sendt ud til lejeren efter aftale, og indbetalingen bliver afstemt, så snart pengene er i din bank. Skal lejen reguleres, sker det helt automatisk. 

2: Bogføring

Hos os får du automatisk bogføring af alle posteringer. Du kan nemt integrere dit regnskabssystem med eindom. På den måde kan vi sende opkrævninger, finansbilag, indbetalinger osv. videre i systemet og helt automatisk bogføre dem. Dette giver dig nemt et overblik over din bogføring af dine opkrævningstyper. 

3: Overblik og skalerbarhed

Ved hjælp af vores platform er alt dine ejendomsdata samlet på et sted. Du kan tilgå platformen fra alle dine enheder og på den måde holde styr på alle dine kunder og ejendomsselskaber på én gang. At du kan tilgå vores platform fra alle enheder, gør det nemt for dig at holde et overblik – selv på farten. 

4: Din administration 

Hos eindom giver vi dig de bedste værktøjer til bedst muligt at drive din administration. Vi har gjort det nemt for dig at tilpasse vores platform, så den opfylder dine ønsker og behov for at effektivisere din ejendomsadministration. Med eindom er der mulighed for at oprette flere selskaber med uendeligt antal brugere på forskellige niveauer.

5: Integrationer 

Vores digitale platform muliggør mange forskellige integrationer med virksomheder på tværs af alle funktioner. Vi er hele tiden i gang med at udvide disse integrationer med nye løsninger. Det gør vi for at du på sigt kan få mere og mere af din administration hos eindom.

 

Vi henvender os til boligadministratorer i Århus

Det er vores fornemmeste opgave at gøre livet nemmere for udlejere, ejendomsadministratorer, ejendomsinvestorer, asset managers, revisorer og advokater. Har du lyst til at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig? Så kan du tage kontakt til os på flere måder. Ring på 70 20 90 97, send en mail på support@eindom.dk eller udfyld vores kontaktformular.

Kom i gang med eindom i dag