Eindom inkluderer også dig, der besidder ejendomme i Aalborg.
Eindom sørger for effektiv og nem ejendomsadministration i Aalborg og hele Danmark. Dette gør vi gennem vores onlineplatform, som er udviklet med fokus på digitale og moderne løsninger. Det er skræddersyet til at levere ejendomsadministration i Aalborg, så uanset om du repræsenterer en stor, mellemstor eller lille ejendom, henvender vi os til dig. Hos os er ingen ejendom for omfattende, og vi er altid klar til at præsentere den optimale løsning, der passer nøjagtigt til dine behov!
Forbedr din ejendomsadministration i Aalborg ved at vælge os som din pålidelige samarbejdspartner. Vi tilbyder en førsteklasses løsning, der ikke blot sikrer effektivitet, men som også er kendt som markedets mest omkostningseffektive udbyder. Hvis du har lyst til en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe dig med din ejendomsadministration, så er du velkommen til at ringe til os på 70 20 90 97, sende os en mail på support@eindom.dk eller udfylde vores kontaktformular.
Når man taler om ejendomsadministration, dækker det over en række ydelser. Hos Eindom har vi samlet alle kernefunktioner i en brancheløsning, som gør det nemt at digitalisere og automatisere jeres ejendomsadministration i Aalborg. Vi placerer det hele sikkert i den digitale og usynlige sky, og det er derfor nemt tilgængeligt for jer, hvis I skulle få brug for det. Der hører fem ydelser under ejendomsadministration, og dem skal du høre mere om herunder.
1: Opkrævninger
Ved hjælp af Betalingsservice og Mobilepay står vi for opkrævning af dine lejeres faste indbetalinger. Disse opkrævninger bliver automatisk sendt ud til lejeren efter aftale, og indbetalingen bliver afstemt, så snart pengene er i din bank. Skal lejen reguleres, sker det helt automatisk.
2: Bogføring
Hos os får du automatisk bogføring af alle posteringer. Du kan nemt integrere dit regnskabssystem med eindom. På den måde kan vi sende opkrævninger, finansbilag, indbetalinger osv. videre i systemet og helt automatisk bogføre dem. Dette giver dig nemt et overblik over din bogføring af dine opkrævningstyper.
3: Overblik og skalerbarhed
Ved hjælp af vores platform er alt dine ejendomsdata samlet på et sted. Du kan tilgå platformen fra alle dine enheder og på den måde holde styr på alle dine kunder og ejendomsselskaber på én gang. At du kan tilgå vores platform fra alle enheder, gør det nemt for dig at holde et overblik – selv på farten.
4: Din administration
Hos eindom giver vi dig de bedste værktøjer til bedst muligt at drive din administration. Vi har gjort det nemt for dig at tilpasse vores platform, så den opfylder dine ønsker og behov for at effektivisere din ejendomsadministration. Med eindom er der mulighed for at oprette flere selskaber med uendeligt antal brugere på forskellige niveauer.
5: Integrationer
Vores digitale platform muliggør mange forskellige integrationer med virksomheder på tværs af alle funktioner. Vi er hele tiden i gang med at udvide disse integrationer med nye løsninger. Det gør vi for at du på sigt kan få mere og mere af din administration hos eindom.
Det er vores fornemmeste opgave at gøre livet nemmere for udlejere, ejendomsadministratorer, ejendomsinvestorer, asset managers, revisorer og advokater. Har du lyst til at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig? Så kan du tage kontakt til os på flere måder. Ring på 70 20 90 97, send en mail på support@eindom.dk eller udfyld vores kontaktformular.