Hvad er software til ejendomsadministration?

Den digitale løsning til ejendomsadministration

Hvad er software til ejendomsadministration?

Optimer ejendomsadministrationen med digital software

Hvis du arbejder med ejendomsadministration, er en aktiv del af en andels- eller ejerforening eller udlejer boliger, så er du klar over, hvor meget overblik det kræver at holde styr på data, fakta og alt det, der følger med, når man skal administrere ejendomme.

Og her kommer ejendomsadministrations-software ind i billedet. Et værktøj vi glæder os til at introducere dig for, særligt hvis du ikke bruger det endnu.

Men hvad er software til ejendomsadministration helt præcist? Kort sagt er svaret, at det er digital ejendomsadministration med en specielt udviklet løsning, der gør dit arbejde med ejendomsadministration langt nemmere gennem en række brugbare funktioner. I denne artikel kan du læse nærmere om denne digitale løsning, fordelene ved at digitalisere din ejendomsadministration og ikke mindst om, hvilke vigtige og hjælpsomme funktioner du kan finde i softwaren.  

Den digitale løsning til ejendomsadministration

Gennem software til ejendomsadministration kan du, så let som ingenting, varetage alle de opgaver, du har været vant til at varetage manuelt på en digital og automatiseret form. eindom tilbyder en brancheløsning til ejendomsadministration, der indeholder alle de funktioner, som du har brug for til effektiv og optimeret ejendomsadministration.

Gennem den digitale løsning får du adgang til et dashboard, hvorfra du har mulighed for at automatisere en lang række arbejdsopgaver. Disse er blandt andet opkrævninger, bogføring, kommunikation med lejere, og så får du ikke mindst et sublimt overblik over al data og information, da al denne er lagret i det digitale værktøj. På den måde kan du sige farvel til at gennemtrawle e-mail indbakker og arkivskuffer, når du leder efter en lejekontrakt eller et andet vigtigt dokument.

Disse funktioner får du gennem eindoms digitale løsning til ejendomsadministration

eindom tilbyder en omfattende digital løsning til ejendomsadministration, der automatiserer og effektiviserer mange administrative opgaver.

Her er nogle nøglefunktioner, du får adgang til gennem eindoms software:

  1. Opkrævninger: Du kan automatisk oprette og afsende husleje- eller andre opkrævninger via MobilePay, Betalingsservice eller mail. Opkræver du gennem Mobilepay eller Betalingsservice, afstemmer vi desuden automatisk huslejeindbetalingerne. Du kan også benytte Aiia, hvor bankoverførseler fra lejerne automatisk afstemmes. Du kan desuden automatisk justere huslejen efter NPI-regulering, så den følger økonomien.

  2. Bogføring: Du kan integrere med regnskabsprogrammer som Visma e-conomic, Dinero og Business Central for automatisk bogføring.

  3. Overblik og skalerbarhed: Du kan samle alle ejendomsdata på én platform, sende automatiske rykkere og oprette standardlejekontrakter. På den måde er det nemt at skabe overblik over vigtige data og dokumenter. Du kan nemt give adgang til andre nøglepersoner og bestemme, hvor meget adgang de skal have. Det forbedrer samarbejdet og skaber bedre kommunikation på tværs af interessenter og samarbejdspartnere.

  4. Forbrugsregnskab og kommunikation: Du kan håndtere aconto-opkrævninger og kommunikere nemt med lejere via automatiske beskeder.

  5. Integrationer: Hvis du allerede benytter programmer såsom Domuspect, BBR og Penneo, kan du integrere disse programmer med eindom, så de taler sammen og på den måde gør arbejdet endnu nemmere. Vi tilføjer desuden konstant nye integrationer, så du kan få endnu mere samlet administration i eindom.

  6. Dedikeret support: En anden af de funktioner vi er glade for at tilbyde vores kunder hos eindom er vores dedikerede supportteam. Udover at vi har forfattet en lang række artikler, der besvarer de spørgsmål, vores brugere har, kan du også kontakte support direkte, hvis du har et spørgsmål. De er klar til at hjælpe.

I sidst ende får du med eindom mulighed for at optimere alle processer relateret til ejendomsadministration, da du kan strømline, effektivisere og automatisere dem. Du kan læse mere om eindoms funktioner her.

Mange fordele ved at bruge ejendomsadministrationssoftware

At bruge ejendomsadministrationssoftware tilbyder en række fordele, der gør det lettere og mere effektivt at administrere ejendomme. Den helt store fordel er, at du sparer tid og ressourcer, når du strømliner administrative opgaver og automatiserer dem.

Med ejendomsadministrationssoftware kan du samle alle dine data på én platform, hvilket giver dig et klart overblik og gør det nemmere at finde de oplysninger, du har brug for. Dette reducerer risikoen for fejl og sikrer, at du altid har de nyeste data ved hånden. Derudover kan du nemt oprette og sende opkrævninger automatisk, hvilket gør det mindre tidskrævende at administrere betalinger og samtidig sikre, at lejerne betaler til tiden.

En anden væsentlig fordel er integrationen med forskellige regnskabsprogrammer. Dette betyder, at bogføringen kan håndteres automatisk, hvilket sparer tid og reducerer risikoen for fejl. Desuden kan du nemt sende rykkere og administrere forbrugsregnskaber, hvilket gør det muligt at holde styr på alle økonomiske aspekter af ejendomsadministrationen.

Effektiv kommunikation med lejere er også en stor fordel ved at bruge ejendomsadministrationssoftware. Du kan sende automatiske beskeder og påmindelser, hvilket forbedrer kommunikationen og sikrer, at lejerne er informeret om vigtige begivenheder og betalinger.

Farvel til manuelt arbejde, goddag til automatisering og effektivitet

Det betyder, at ejendomsadministrationssoftware det muligt for ejendomsadministratorer eller ejer- og andelsforeninger at arbejde mere effektivt, reducere administrative byrder og forbedre overblikket over ejendomsporteføljen. Ved at digitalisere og automatisere mange af de daglige opgaver kan du fokusere på at udvikle og forbedre dine ejendomme i stedet for at bruge tid på manuelt arbejde.

Vil du effektivisere dit arbejde med en skræddersyet digital løsning til ejendomsadministration? Så book en demo eller kom godt i gang med her. Vi glæder os til at hjælpe dig i gang.