Eindom inkluderer også dig, der besidder ejendomme i Næstved.
Hos Eindom er vi dedikerede til Ejendomsadministration i Næstved og resten af Danmark. Det er vi gennem vores onlineplatform, som er lavet med fokus på moderne og digitale løsninger. Onlineplatformen er skræddersyet til at udføre en let tilgængelig administration af fast ejendom. Repræsenterer du en lille, mellemstor eller stor virksomhed, henvender vi os til dig. Vi er altid klar til at levere et kvalitetssikret stykke arbejde, og hos Eindom er der ingen ejendom, der er for omfattende til vores løsning.
Ved at vælge os som din pålidelige samarbejdspartner, tager du det første skridt i at optimere din ejendomsadministration i Næstved. Vi er de billigste udbydere på markedet, men det betyder langt fra, at vi ikke er de bedste. Vi ønsker blot en skarp gennemsigtighed til vores kunder uden at gøre løsningen urimeligt dyr. Hvis du har lyst til en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe dig med din ejendomsadministration, så er du velkommen til at ringe til os på 70 20 90 97, sende os en mail på support@eindom.dk eller udfylde vores kontaktformular.
I ordet ejendomsadministration ligger en masse ydelser. Hos Eindom har vi samlet alle kernefunktioner i en brancheløsning. På den måde kan du let tilgængeligt administrere, automatisere og digitalisere din ejendomsadministration i Næstved. Vi placerer alle dine data sikkert i den digitale sky, og du kan derfor altid få adgang til den data, som du står og mangler. Når vi taler om ejendomsadministration, hører der fem begreber til, som vi vil uddybe herunder.
Din ejendomsadministration
Gennem Eindom får du de bedste værktøjer til at drive din administration. Du kan få opfyldt dine ønsker og behov for effektivitet, da vi har gjort det nemt for dig at tilpasse vores platform. Du har mulighed for at oprette flere selskaber med et uendeligt antal brugere på forskellige niveauer.
Integrationer
Gennem vores digitale platform åbner vi op for en bred vifte af integrationer med virksomheder på tværs af alle operationelle områder. Vi arbejder konstant på at udvide disse integrationer med nye og innovative løsninger. Dette gør vi med det formål at give dig mulighed for gradvist at centralisere mere og mere af din administration hos Eindom.
Opkrævninger
Gennem Betalingsservice og Mobilepay står Eindom for den faste opkrævning fra dine lejeres indbetalinger. Opkrævningerne bliver efter aftale automatisk sendt ud til lejeren – indbetalingen afstemmes så snart, at pengene er i din bank. Såfremt at lejen skal reguleres, vil det ske helt automatisk.
Overblik og skalerbarhed
Med vores platform er alle dine ejendomsdata centraliseret på ét sted. Du har mulighed for at få adgang til platformen fra alle dine enheder, hvilket giver dig evnen til at håndtere dine kunder og ejendomsselskaber samlet på én gang. Denne tilgængelighed fra diverse enheder gør det bekvemt for dig at opretholde et omfattende overblik, selv når du er på farten.
Bogføring
Vi tilbyder dig automatisk registrering af alle indtastninger. Du har mulighed for problemfrit at forbinde din regnskabsplatform med Eindom. Derved kan vi overføre opkrævninger, finansielle transaktioner, indbetalinger og lignende til systemet og foretage bogføringen helt automatisk. Dette giver dig et præcist overblik over bogføringen af dine forskellige typer af opkrævninger.
Vores primære mål er at forenkle tilværelsen for udlejere, ejendomsadministratorer, ejendomsinvestorer, asset managers, revisorer og advokater. Ønsker du at udforske yderligere, hvordan vi kan hjælpe dig? Så står vi til rådighed på flere forskellige måder. Du kan kontakte os ved at ringe til os på 70 20 90 97, sende os en mail på support@eindom.dk eller udfylde vores kontaktformular.