Hvad tilbyder vores e-conomic debitor integration?

Her hos eindom tilbyder vi nu to integrationer til e-conomic – en kasseklade og en debitor integration. I denne artikel vil vi fokusere på hvad debitor integrationen egentlig tilbyder.

 

Overodnede funktioner som vi tilbyder i dag

Opkrævninger og indbetalinger

Som det også er med vores kasseklade integration, vil opkrævninger blive bogført automatisk i e-conomic. De vil samtidig blive oprettet som en faktura. Dertil vil der, når en opkrævning registreres som betalt i eindom, registreres en indbetaling i e-conomic.

 

Lejere overføres som kunder – privat eller erhverv

Når der er oprettet en lejer i eindom, vil lejeren automatisk overføres som en kunde til e-conomic. Her vil den generelle data om lejeren komme med over, dvs. navn, adresse, mail, telefon nummer, samt et refferencenummer.

Dertil vil lejeren blive fordelt på en kundegruppe, alt efter om det er en privat- eller erhvervslejer.

 

Opkrævningstyper i eindom overføres til varer/ydelser i e-conomic

De opkrævningstyper, som du opkræver hos din lejer, vil automatisk blive oprettet ovre i e-conomic, som en vare/ydelse.

Funktioner som vi vil tilbyde i fremtiden

  • Direkte bogføring uden faktura
  • Genkørsel af data
  • Bagudrettet kørsel
  • Oprettelse af kreditnota
  • Integration hvor opkrævninger oprettes i kassekladden uden at oprette en kunde
  • 2-vejs så indbetalinger i e-conomic registreres i eindom