En brancheløsning til ejendomsadministration, der kan alt dét, du har brug for

Om det er opkrævninger, bogføring eller kommunikation med lejere, hjælper eindom dig med at automatisere og digitalisere dit administrative arbejde som udlejer.

Opkrævninger

Opkræv og afstem automatisk lejeindbetalinger

Med eindom skal du blot oprette dine lejers faste opkrævninger – og så kører alt på skinner. 

Check Icon - Saasplex X Webflow Template
Send automatisk opkrævninger til dine lejere
Check Icon - Saasplex X Webflow Template
Afstem indbetalinger, når de kommer, uden at røre en finger
Check Icon - Saasplex X Webflow Template
Regulér automatisk husleje, når det er tid

Opkrævninger

Send automatisk opkrævninger af sted gennem MobilePay eller Betalingsservice. Foretrækker dine lejere mail, kan du selvfølgelig også opkræve på den måde.

Indbetalinger

Opkræver du gennem MobilePay eller Betalingsservice, afstemmer vi dine lejers indbetalinger for dig.
Og bare rolig, pengene går direkte fra lejer til udlejer, og kommer aldrig i kontakt med os. 

Reguleringer

Justér automatisk dine lejepriser med NPI-regulering, så de følger økonomien.
Sæt regler for hvor meget lejen kan ændres, og tilpas depositum og forudbetalt leje. 

Bogføring

Bogfør automatisk alle dine posteringer

Lad eindom ordne dine bogføring. Forbind blot dit foretrukne regnskabsprogram, så overfører vi alle posteringer og bogfører dem for dig efter din ønskede kontoplan.

Check Icon - Saasplex X Webflow Template
Bogfør dine posteringer korrekt og automatisk
Check Icon - Saasplex X Webflow Template
Brug din kontoplan eller vælg vores
Check Icon - Saasplex X Webflow Template
Fungerer sammen med dit foretrukne regnskabsprogram

Visma e-conomic

Vælg selv om du ønsker at bogføre det hele samlet på din kasseklade, eller om det skal være på debitorniveau.

Visma dinero

Bruger du Dinero i din forretning? Slip for at bogføre dine lejers opkrævninger og indbetalinger selv, og lad eindom gøre det for dig.  

Business central

Arbejder du med Beierholm? Intet problem. eindom fungerer med Business Central, som er deres anvendte regnskabsprogram.

Overblik og skarlerbarhed

Saml alle dine enheder og selskabet ét sted

Drop Excel-arket. Når du bruger eindom, har du alle informationer om dine lejemål og ejendomsselskaber samlet på én platform, som du kan tilgå, når du vil og fra enhver enhed.

Rykkerflow

Send automatisk rykkere til dine lejere via mail eller SMS.
Eindom ordner dannelse af påkrav, afleveringsattest og ophævelsesbrev.
Og med din online restanceliste kan du altid se, hvem der mangler at betale.

Lejekontrakter

Opret nemt standardlejekontrakter med vores A10 Lejekontraktsbygger.
Kontrakten bliver automatisk udfyldt med info om dig, lejeren og lejemålet.
Tilpas den efter ønske og send den videre til Digital Signatur, når den er færdig.

Inviter dit team

Giv alle i din virksomhed direkte adgang til eindom. Helt gratis.
Brug vores standard roleltyper til at invitere alt fra viceværten til revisoren.
Og styr selv hvor meget data, de har adgang til.

Din administration

Ordn det praktiske, som du plejer.
Bare smartere.

Når du bruger eindom, har du værktøjerne til at håndtere din administration, som du plejer.
Bare smartere.
Tilpas nemt platformen efter, hvordan du gør tingene. På den måde oplever dine lejere ikke noget skifte

Forbrugsregnskab

Opkræver du aconto-betaling hos dine lejere, hjælper eindom også dig.
Når du får din opgørelse, skal tallene blot ind i eindom.
Så håndterer vi automatisk ekstra opkrævning eller tilbagebetaling til lejer.

Kommunikation

Kommunikér nemt med dine lejere via automatiske mails eller SMS’er.
Vælg om det skal være fælles eller individuelle beskeder.
Vi gemmer al kommunikation, så du altid har adgang til det.

Flytteopgørelse

Står en af dine lejere til at skulle flytte?
Intet problem.
Eindom opretter automatisk lejeopgørelse, hvor du kan opgøre depositum, registrere udgifter og håndtere lejers forudbetalte leje.

Integrationer

Brug de programmer, du er vant til. 

Vi ved, at det er vigtigt for dig, at du ikke er tvunget til at bruge nye, ukendte systemer for at ordne dit administrative arbejde.
Derfor har vi udviklet eindom til at fungere sammen med de løsninger, du allereder bruger. Og vi tilføjer hele tiden nye.
Alt sammen, så du kan få en mere samlet administration i eindom.

Domuspect

Bruger du Domuspect til at håndtere din ind- og fraflytningsrapporter?
Så gør eindom livet lettere for dig.
Når du skal lave en rapport, sender vi automatisk data til Domuspects app, hvor du så laver selve rapporten.

BBR

Opret alle dine enheder ved blot at indtaste ejendommens adresse.
Med en integration til BBR opretter eindom automatiske dine lejemål og indsamler relevant data om dem, så du har mest mulig indsigt.

Digital signatur

Underskriv nemt dine dokumenter digitalt via Penneo.
Om du står med en lejekontrakt, husorden eller købsaftale, kan du hurtigt ordne underskriftsprocessen gennem en integration til Penneo.

Gør dit liv som udlejer nemt med eindom

+60.000.000