Gør ejendomsadministration nemt og enkelt med eindom

7 grunde til at drive din ejendomsadministration gennem eindom

Gør ejendomsadministration nemt og enkelt med eindom

Når det kommer til ejendomsadministration, så er det vigtigt at have styr på detaljer om de enkelte kontrakter, dokumenter og regnskaber. Og uanset om du er en en mindre udlejer eller et stort boligselskab, bør du have overblik over lejemål, lejekontrakter og lejere. Med eindoms software til ejendomsadministration har vi gjort det nemt for dig at få styr på sagerne. Vi tilbyder digitalisering af alle dokumenter, så du ikke længere behøver at arkivere dokumenter fysisk. Dermed kan du nemt bogføre data og nøgletal til dit lejemål og få det fulde overblik hurtigt og effektivt. Samtidig kan du gennem vores app oprette lejemål og se en oversigt over lejere og ventelister. Og ved at indsætte få informationer, kan du automatisk opkræve husleje via PBS.På denne vis automatiserer du flere timers manuelt tastearbejde og administrative opgaver, uden du skal investere i dyre ejendoms-programmer og konsulenttimer. Sparer du blot en time om ugen, får du en måned om året til at skabe mere værdi i andre opgaver, mens du minimerer dyre, menneskelige fejl og slipper for trivielt, manuelt arbejde. Det giver struktur. Ordentlighed. Og succes.

Ejendomsadministration til større selskaber med fokus på skalerbarhed

Eindoms software er udviklet til dig, der kan se værdien i overblik, struktur og ordentlighed i administrationen af ejendomme. Med en lækker interface får du et hurtigt og effektivt overblik over samtlige ejendomme og lejeres nuværende situation. Og med de mange funktioner, programmet har, bliver hele din administrative byrde gjort betydeligt lettere.Du får blandt andet:

  • Online dokumentarkiv
  • Automatisk bogføring i E-conomic
  • Automatisk rykkerflow
  • Mulighed for digital signatur på lejekontrakter

Læs mere om, hvordan eindoms funktioner kan være med til at effektivisere din forretning her.

Bliv ejendomsadministrator i egen ejer- eller andelsforening

Med eindoms software kan du meget nemt og enkelt blive ejendomsadministrator over din egen ejer- eller andelsforening. Slut med at vente på en ejendomsadministrator, der ikke engang bor i ejendommen. Og slut med at betale dyre domme for en ejendomsadministration, som du egentlig selv kunne stå for. Ønsker I en løsning, hvor I som bestyrelse varetager den daglige kontakt med alle ejere eller andelshavere i ejendommen, men ikke har mod på at skulle bogføre alt, kan vi også hjælpe jer. Hos eindom bogføres huslejen automatisk, og du skal ikke tænke på at sende opkrævninger afsted, den klarer vi for dig. Uanset om det er på papir, pr. mail, via PBS, indbetalingskort eller Mobilepay.Med andre ord kan du med eindom blive herre i eget hus til gavn for alle i ejendommen. Du kan læse meget mere om eindom til selvadministrerende foreninger her https://eindom.dk/overvejer-i-at-blive-en-selvadministrerende-forening/

7 grunde til at drive din ejendomsadministration gennem eindom

  • Alle dokumenter er online tilgængelige 24/7 på www.eindom.dk
  • Opkræv fællesudgifter, lån, eller aconto vand og varme helt automatisk med PBS
  • Bogføring sker automatisk i e-conomic, på en kontoplan som alle kan finde ud af
  • Adgang til at oprette lejekontrakter, fraflytningsrapport, indflytningsrapport.
  • Du kan oprette rykkerflow
  • Sikker og nem betaling af husleje gennem mobilepay
  • Optimalt overblik med dokumentarkiv til hver enkelt leje eller ejendom

Læs meget mere om eindoms funktioner her.