Eindom inkluderer også dig, der besidder ejendomme i Randers.
I Randers og resten af Danmark er Eindom dedikeret til at effektivisere ejendomsadministration for dig. Gennem vores onlineplatform har vi integreret moderne og digitale løsninger, som er skræddersyet til at gøre administration af fast ejendom let tilgængeligt. Vi henvender os til dig, hvis du repræsenterer en stor, mellemstor eller lille virksomhed. Hos Eindom er der ikke en ejendom, der er for omfattende til vores løsning, og vi leverer altid et stykke arbejde af høj kvalitet.
Hvis du vil optimere din ejendomsadministration i Randers, er det første skridt i den retning at kontakte Eindom – vi vil nemlig rigtig gerne være din fremtidige samarbejdspartner. Vores løsning er den billigste på markedet, og så er vi tilmed også de bedste, som går ind for gennemsigtighed for vores kunder. Hvis du har lyst til en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe dig med din ejendomsadministration, så er du velkommen til at ringe til os på 70 20 90 97, sende os en mail på support@eindom.dk eller udfylde vores kontaktformular.
Der ligger mange ydelser i ejendomsadministration, og hos Eindom har vi samlet alle kernefunktioner i en brancheløsning. Ved at samle alle kernefunktioner i en løsning kan du nemt administrere, automatisere og digitalisere din ejendomsadministration i Randers. Alt dine data bliver sikkert placeret i den digitale sky, og du kan derfor nemt få adgang til dine data. I ejendomsadministration hører der fem begreber til, som vi uddyber herunder.
Overblik og skalerbarhed
Ved hjælp af vores platform bliver alle dine ejendomsdata samlet på ét centralt sted. Du kan nemt tilgå platformen fra enhver af dine enheder, hvilket giver dig mulighed for at administrere både dine kunder og ejendomsselskaber på én gang. Denne tilgængelighed på tværs af enheder gør det praktisk for dig at opretholde en omfattende oversigt, selv når du er på farten.
Bogføring
Vi præsenterer dig for automatiseret indtastningsregistrering. Du kan nemt og uden besvær integrere din regnskabsplatform med Eindom. Dette muliggør overførsel af opkrævninger, finansielle transaktioner, indbetalinger og lignende til systemet, hvor bogføringen automatisk udføres. Dette sikrer dig en nøjagtig oversigt over bogføringen for de forskellige typer af opkrævninger.
Integrationer
Vores digitale platform muliggør en palet af integrationer med virksomheder inden for forskellige operationelle områder. Vi arbejder hele tiden på at udvide disse integrationer ved hjælp af nyskabende løsninger. Dette gøres med det formål at give dig chancen for gradvist at outsource en større del af din administration hos Eindom.
Opkrævninger
Via Betalingsservice og MobilePay tager Eindom sig af den regelmæssige opkrævning fra dine lejers betalinger. Aftalte opkrævninger sendes automatisk til lejeren, og indbetalingen justeres, når midlerne er blevet modtaget i din bank. Hvis lejen skal justeres, sker det helt automatisk.
Din ejendomsadministration
Gennem Eindom får du de bedste værktøjer til at drive din ejendomsadministration. Du kan få opfyldt dine ønsker og behov for effektivitet, da vi har gjort det nemt for dig at tilpasse vores platform. Du har mulighed for at oprette flere selskaber med et uendeligt antal brugere på forskellige niveauer.
Vores mål med denne onlineplatform er at gøre arbejdet nemmere for dig og frigive tid til at du kan løse dine kerneopgaver. Hvis du vil høre mere om vores løsning, er du velkommen til at kontakte os. Du kan kontakte os ved at ringe til os på 70 20 90 97, sende os en mail på support@eindom.dk eller udfylde vores kontaktformular.